Om SFO Regnbuen

Velkommen til SFO Regnbuen

SFO Regnbuen i Tim er et tilbud til skolebørn fra 0. - 3. klasse. Vi planlægger aktiviteterne efter årstiderne og har blandt andet aktivitet omkring halloween, juletema (julegaver, julebagning, juleklip, risengrød, julelege).
Der vil også være eftermiddage med forældrekaffe - se vores aktivitetskalender.
Der holdes jævnligt børnemøder, hvor børnene har mulighed for at komme med ønsker og input.
Hver eftermiddag er der frugt, brød eller lignende til børnene.

Indmeldelse/udmeldelse

Åbningstider:
Alle hverdage fra kl. 6.30 - 7.30 og 13.15 - 16.45, fredag dog kun til kl. 15.30.
Der er mulighed for pasning i SFO i efterårsferien, vinterferien og påskeferien. Med hensyn til sommerferien, så har SFO lukket i 3 uger. I 2 af disse uger er der mulighed for pasning i Fresiahaven og 1 uge i Alkjærskolens SFO.
Vi holder lukket mellem jul og nytår, Grundlovsdag samt dagen efter Kr. Himmelfartsdag.

Priser:
En plads i SFO Regnbuen koster 1.477 kr. pr. måned (fra januar 2024).
Forældrebetalingen bliver opkrævet over 11 rater (juli måned er betalingsfri).

Frugtordning:
Ordningen er i øjeblikket gratis. Vi spiser frugt i tidsrummet mellem kl. 13.15 og 14.00.